nedelja, 8. junij 2008

Tek trojk Bled

Ivo, Medo in jaz smo se udeležili teka trojk na Bledu. Tekli smo vsak en krog okoli jezera, šteje pa čas vseh treh. Krog naj bi bil dolg 7 kilometrov, vendar se mi zdi, da kaj več kot 6 kilometrov ni imel. Prijavili smo se kot AK Stražišče 1, Lojze Primožič, Kordiš Jože in Lojze Primožič pa kot AK Stražišče 2. Ker jim je en član odpovedal dan pred tekmo, je Lojze tekel dve menjavi. Prvi je tekel Ivo (27:37:41), nato jaz (25:09:61), kot zadnji pa Medo (23:45:00). S časom 1:16:32 smo končali na 6. mestu. Prvi so bili Hrovat Boštjan, Klemen Dolenc in Roman Kejžar s časom 59:53:60. Čeprav je Ivo prvih 10 metrov vodil, pa na žalost ni zdržal v takem tempu. AK Stražišče 2 je s časom 1:07:31:49 (Lojze 22:54:28 in 22:15:07) končal na tretjem mestu, vendar so bili zaradi dopinga diskvalificirani (Lojze je večer prej popil preveč piva). Popili smo še nekaj kav, odplavali do otoka in nazaj in se vrnili v varen objem naših žena. Uradna stran organizatorja.

Papirnata favorita na startu

Start

Intervju za RTV Slo

Pa še en

Ta mi je od nek znan

Nedeljko pred ciljam

Pa spet obleganje novinarjev

Lojzetova izjava za TV AK Stražišče


Medotova izjava za TV AK Stražišče


3 komentarji:

  1. Živijo.

    Kot organizatorji teka trojk in tudi drugih tekov letos postavljamo spletno stran www.sport-bled.si . Vidim, da imate precej fotografij od teka. Ker želimo ustvariti dobro galerijo tekov, me zanima če bi lahko nekako dobili in objavili tudi vaše slike. Poleg tega lahko mogoče pod to objavo tudi dodate link, ki kaže na našo spletno stran?

    Lepo pozdrav, Luka Ambrožič, Sport ob jezeru

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo. Ni problema. Samo povej kam naj ti pšošljem slike.

    OdgovoriIzbriši
  3. najbolj da mi jih na gmail pošlješ:

    luka[dot]ambrozic[at]gmail[dot]com

    Hvala, pa pardon za zamudo!

    LP; Luka

    OdgovoriIzbriši