sreda, 5. november 2008

Iščem službo

Čeprav sem rekel, da bom pisal v glavnem o športu, pa ne bo čisto tako. Ker se bolje počutim, če pišem in ker pravijo, da papir prenese vse, bom v naslednjih dneh malo zašel izven športa. Z bratrancem Mihom sva imela 6 let v najemu gostinski lokal v Kranju. Bilo je lepo, kaj lepo, odlično. Mislim, da bi težko našli dva človeka, ki sta 6 let vsak dan skupaj in se nikoli ne skregata. In to niti najmanj. Vedela sva kaj kdo dela, če je kdo kaj narobe naredil, mu drugi ni očital ampak pomagal, in obratno. Sedaj pa sem že skoraj leto dni razmišljal, da bi končal z delom v lokalu ( poleti pred Ironmanom v Celovcu sem bil na tem da ga odpovem, vendar me je Petra prepričala, da sem šel. Ker z glavo nisem bil niti najmanj v Celovcu. Na koncu se je sicer izšlo, vendar komaj.) Zakaj? Še sam ne poznam točnega odgovora. Malce starost, nisem se več dobro počutil na delu, in še kar nekaj drugih dejavnikov. Z Mihom sva se usedla, razumel me je, tako da v naslednji uri odhajam urediti formalnosti ( zaključitev dela, prijava na Zavod za zaposlovanje ). Taka je pač moja glava. Nekaj se pač odločim in tako potem je. Ali sem se odločil prav? Ne vem, me tudi ne zanima. Tako sem se odločil, kaj bo, bomo pa videli. Do sedaj sem to povedal Petri in očetu. Petra je dobro sprejel, oče pa me je s svojim pesimizmom še dodatno zabil (čeprav sem to tudi pričakoval). Tako bom sedaj, dokler ne dobim službe, profesionalec v triatlonu. Sicer brez denarja, ampak profesionalec. Bo že. Če kdo ve za kakšno službo, se priporočam. Končal komercialno šolo, Višjo šolo za organizacijske vede, potem delal pripravniško v Trgovskem podjetju Trenča, zatem končal še Univerzitetno smer, univerzitetni organizator dela, nato delal na Državnem tožilstvu v Ljubljani, zadnjih 6 let pa v gostinskem lokalu. Če kdo kaj zve, edo@svashta.com ali 040853374.

PS. Upam da to ne bere Lojze. Je na Floridi, v nedeljo ima Svetovno prvenstvo v Polironmanu. Če pa slučajno bereš, pozab to, sam dobro dirkaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar