petek, 21. november 2008

Vraščen noht

Nekaj dni nazaj sem pisal, da grem na Ultramaraton Istra, če ne bo prišlo kaj nepredvidljivega. In začuda, tudi meni se lahko naredi kaj nepredvidljivega. S palcem na nogi imam že dolgo časa probleme. Sedaj pa sem imel že nekaj tednov vročino, pa tudi bolečine in kljuvanje so bile prepogoste, tako da sem obiskal zdravnika. Ta me je poslal na Jesenice, ta pa me naročil za operacijo naslednjo soboto.

Vraščen noht je pogost problem, ki ga v splošni ambulanti srečujejo pogosto. pojavlja se na prstih nog, večinoma na palcu. Najpogostejši vzrok je nepravilna obutev, kar privede do vraščanja nohtne plošče v salkus in v lateralno kožno gubo. Razvijejo se znaki vnetja, granulacije in hipertrofija lateralne kožne gube. Zdravljenje je glede na stadij vraščanja lahko konzervativno (kamilične kopeli, dvigovanje lateralnega roba nohta) ali operativno.Začasni operativni poseg (npr. delno avulzijo nohta) lahko opravijo v fazi vnetja, vendar so pogoste ponovitve. Pri trajnih posegih recesirajo noht in matriks, posledično noht ne zraste več.

Probal sem že delno odstranitev, probal sem že trajno odstranitev, vendar težave ne izginejo. Sedaj so zopet rekli, da bo to zadnja operacija, ker zdaj vejo kaj je narobe. Po domače naj bi pri strani ostal še del nohta, ta delček je sedaj povzročil vnetje, vročino in stalne bolečine. Čeprav vsakič rečejo, sedaj bo pa res dobro se mi težave pojavljajo že 4 leta. Na forumih berem, da so bili nekateri že 10 krat na operaciji, pa ni nič bolje. Upam, da v mojem primeru bo. Sem pa se sedaj v teh letih tako navadil na te težave, da me pri športu niti ne motijo preveč. Razen takrat je veselica, če je mraz, me kdo pohodi, zadane žoga ali kaj podobnega. Tekaške čevlje imam 2 številki prevelike, kolesarske čevlje imam že 3 leta odrezane tam okoli prstov, pri nogometu palec uporabljam čimmanj, še največ težav imam pri tenisu. Pa vseeno gre. Torej, naslednjo soboto skočim pod kirurški nož, potem se par dni malce smilim sam sebi, še kak teden počakam, pa zopet v akcijo. Istra bo že počakala, kolesarit se itak ne da, za tečt mi tudi ni kaj preveč, plavat se mi ne da, tako da bom imel kratko do srednje dolgo pavzo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar