torek, 25. november 2008

Otvoritev turnosmučarske sezone

Z Medotam sva izkoristila včerajšnje sneženje in skočila na Zelenico. Naletela sva na dokaj neugodne razmere, vendar kaj drugega niti ni bilo za pričakovati. Je pa bil vseeno dober izlet. Sicer se je nabralo okoli 20 do 30 cm pršiča, vendar brez spodaj utrjene podlage. Zato sem se kar pametno odločil, da sem namesto dolgih vzel kratke smučke. Medo pa je še pametneje odšel kar brez smučk. Kar hitro sva pri zgornji postaji žičnice na Zelenici. Narediva par slik in odbrziva v dolino. On, sam sem se bolj kotalil navzdol. Dobro, bodo že še boljše razmere. Za v prvo je bilo zadovoljivo.
Ker pa je bila danes Zelenica negostoljubna, prilagam nekaj njenih slik, ko je bila boljše volje. Zdelo se mi je, kot da bi si mislila: '' Še dobro ni začel padati sneg, pa že hodite po meni.''

Ni komentarjev:

Objavite komentar