torek, 18. november 2008

Dolgi tek

Po zelo, zelo, zelo dolgem času (če ne štejem tekem) sem se spravil na dolgi tek. Zame je dolgi tek vse kar je daljše od Brda ( 9,6 kilometra). Zakaj sem šel na dolgi tek? Lojze, Medo in jaz imamo teden pred božičem v planu neko tekmo. Najprej moram dobiti blagoslov od mojega župnika, nič pa ni narobe če že prej malce potreniram. Škodilo mi ne bo. Skratka združil sem vse tri kroge, ki sem jih ponavadi ( v 90% ) tekel, ko sem še živel v bližini kranjskega štadiona. Najprej sem kar nekaj let tekel krogec mimo vojašnice in nazaj čez Rupo (4.6 km). Potem sem se opogumil in začel teči okoli Brda (9.6 km). Na koncu pa sem najrajši tekel krog po polju blizu vojašnice (1.5 km). In tako sem danes nostalgično startal na Mlakarjevi ulici, kjer sem se rodil in živel do 20 leta, tekel mimo Oldhamske ulice, kjer sem preživel naslednjih 5,6,7,... let ( s Petro mi življenje kar šviga mimo ), naredil krog okoli Brda in se čez Rupo vrnil do vojašnice, kjer sem odtekel še krog po polju. Nabralo se je zame kar spoštljivih 17.7 kilometrov v 1 uri in 27 minutah. Tempo 4:54, povprečni utrip 151, vzpona 120 metrov. Vem, da trener Lojze ne bo preveč zadovoljen, vendar vsak začetek je dober. Danes pa me je klical še moj tekaški partner Ivo, ki je z mano odtekel večino teh skoraj pozabljenih krogov. Ravno včeraj je presegel 1000 pretečenih kilometrov. Takoj sem moral pogledati moje podatke. Do 1000 mi manjkajo še trije plus tisti s tekme, ki je v planu.

2 komentarja:

  1. manjka ti jih se 55, ne trije plus nekaj

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne, ne saj sem prav povedal. trije plus uni iz Poreča. K jih je pa treba še pretečt. Po možnosti pred tabo

    OdgovoriIzbriši