četrtek, 12. marec 2009

St. Polten (še dva meseca)

Dva meseca pred polironmanom v St. Poltnu sem šel prvič na kolo. Ne sicer preveč, ampak bilo pa je za, kako bi se izrazil, muho za odret ali nekaj podobnega. Sicer sem bil v teh slabih 3 mesecih vsaj 4 mesece poškodovan, pa vendar. Recimo, da mi vreme ni dopuščalo vožnje s kolesom. To se kar dobro sliši. Ja, ja. Lojze kolesari že na veliko. In če ga hočem letos prehiteti...? Na kolesu bo težka, več možnosti bo v teku. Tolaži me, da polovičko se da narediti tudi s slabšo pripravljenostjo. Vsaj pretreniran ne bom. Torej, z današnjimi 33 prevoženimi kilometri jih imam letos 33 več kot Medo in Ivo skupaj. Ampak, ker bo Ivo letos delal drugačnega Ironmana (previjanje, hranjenje, crkljanje) jih imam 33 več kot Medo. On pa ima letos dva tako velika motivacijska dejavnika, da bo šel zgleda v Švico (Ironman) brez kilometra na teku in kolesu. Plava kar veliko, tečt pa kolo vozit pa itak vsak zna. Da se ne bom preveč razgovoril, današnja trasa:
Breg ob Savi-Stražišče- Šmarjetna gora (13:45)-Škofja Loka-Jeprca-Zbilje-Breg ob Savi
32.81 km, 1:26:18 čas, povpr. 22.81, povpr. kadenca 68, povp. utrip 119
Letos imam torej pretečenih 84,5 km, prekolesarjenih 32.81 km, preplavanih 0.5km. Lani ob istem času pretečenih 338km,prekolesarjenih 729 km, preplavanih 47km. Maja bo v Avstriji veselica.

Ivota čaka takšen Ironman


Medotova motivacijska dejavnika

4 komentarji:

  1. hahahahahahahaha....vsak izgovor je dober za špricanje treninga:)))))...kje si pa fotke ukradu?????? pozdravček od motivacijskega dejavnika:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Delam tako zdaj kot pri Slovenskih novicah. Na skrivaj slikam. Zato pazi.Drugač maš pa prav. Vsak let je čist isto treniral sam da ma zdaj: vsaj 3x na teden Piko merkam, pol sem pa še kakšen dan s Katko, pa je teden naokoli.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti se boš že potrudil, to me ne skrbi, pa tud sam na polovičko greš, mal porineš pa je, skrbi pa me za Medotovo Švico. Če se ne bo prav hitro odločil in začel tečt in kolesarit, bo to bolj muka kot tekma. Že tako Ironman ni kakšen piknik. Fuzbal, tenis in ostali športi ti pri vzdržljivosti za IM ne pomagajo kaj dosti, ne vem no, vsaj nekaj km bo treba sestavit. A ni mal n....., da greš na tako tekmo nepripravljen?

    L.

    OdgovoriIzbriši
  4. Saj me v resnici ne skrbi kaj preveč za Medvedova. Tkole ga sam mal probam motivirat.

    OdgovoriIzbriši