nedelja, 5. april 2009

Trpljenje na Jezerskem

Končno mi je uspelo narediti malce daljšo kolesarsko turo. Že v petek naju je z Medotom povabil Lojze. Sprva sva bila malce skeptična, ker gremo z njim vedno prehitro. Vendar nama je kar nekajkrat zatrdil, da bomo šli izredno počasi. Res je, da je komaj teden dni nazaj odtekel maraton s fantastičnim časom 2:47. In da obstaja možnost, da je malce utrujen. Vseeno grem rajši prej še do Medota, da nekaj km odvozim počasi in da se vsaj malo lahko pogovoriva. Okoli Lojzetove hiše se nekaj kadi. Nekdo nekaj peče. Zaželiva si, da bi naju Lojze presenetil:''Fanta, danes ne bo kolesa, nekaj pojemo, Vesna bo pa nosila pivo.'' 200 m od hiše Lojze prižge števec in gasa. Hitrost do Škofje Loke niti enkrat ne pade pod 37km/h. Po pol ure je povprečna hitrost 38km/h. Tako hitro se z Medotam še nisva vozila. Nikoli. Danes pa sva šele drugič to sezono na kolesu. Po nekaj intervalih že razmišljam o odstopu. Po klancu dol ga je treba loviti, ko pa ga ujamem se začne klanec navzgor. Dirka se nadaljuje mimo Jeprce, Zbilj proti Vodicam. Tam odstopi Medo. Sam pa se še ne dam. Čeprav me že kar pošteno kisli v noge. Nekje okoli Cerkelj se voziva nekaj 100m čez 50km/h. Tam pa me čisto pobere. Mislil sem da bom bruhal. Skoraj čisto se ustavim, vendar me Lojze počaka. Pravi, da je hotel ujeti avto. Zanimivo. Sedaj gre malo počasneje in me povleče do Predddvora. Tam pa ne morem več. Odstop. Vendar ne v klasičnem kolesarskem smislu. Odstop zaradi želodčnih težav, znakov prihajajoče angine... Še vedno bova z Medotam prišla do Jezerskega, vendar kakšno minuto do uro za Lojzetam. Grem sicer počasi, vendar vseeno s težavo. Pozna se da ni še toliko km v nogah. Vseeno kmalu ležim pri jezeru in čakam Lojzeta in Medota. Lojzeta? Zgleda , da je šel še naprej do meje. Kmalu pride Medo in s sabo prinese dež. Ker sva pozabila denar, ne moreva v gostilno. Zunaj na travi sediva in čakava. Misli mi uhajajo k Blažu. Danes sem ga hotel povabiti. Dobro da ga nisem. Kaj bi sedaj z njim? Revež bi bil malce premočen. V tem pride Lojze. Kava in odhod. Na začetku malce mrzlo. Lojzeta takoj spustiva naprej, midva pa v najinem tempu dalje. Počasi, pogovor, in sigurno proti domu. Po turi kar zmatran. Še bom šel z Lojzetam,čeprav bi bilo pametno samo okoli 30 km, potem pa gremo narazen. Trenutno je preprosto predober za naju. Čeprav sem zadovoljen tudi z nama. Da se bova kdaj vozila 38km/h, pa čeprav ne cel dan si nisem mislil.

BREG - STRAŽIŠČE - BITNJE - ŠKOFJA LOKA - JEPRCA - ZBILJE - VODICE - CERKLJE - VISOKO - PREDDVOR -JEZERSKO - PREDDVOR - KOKRICA - STRAŽIŠČE - BREG

111.5km, 3:57, 755asc, 131 utrip

Ni komentarjev:

Objavite komentar