sobota, 8. avgust 2009

Dokončna selitev na www.lukazoja.si

Sedaj se dokončno selim drugam. Čeprav bo moj računalniški guru, administrator Blaš hud, ker pravi da mora biti stran popolnoma narejena, pa se mi ne da več ukvarjati s to podrtijo. Hud sem na cel Blogger sistem, ker so mi zgubili vse slike, pa jih prosim, da naredijo kaj že 2 do 3 tedne, ampak ne dobim nobenega odgovora. Tukaj ne objavljam več, od sedaj sem na naslednjem naslovu.Sicer se bom na začetku malo lovil, vendar vsaj naučil. Da pa Blaš ne bo tako jezen, ga jutri pošiljam za en teden v Grčijo, na otok Kos, v kosu z njegovo prelestno Te(j)o.

4 komentarji:

  1. pa bo to kdaj delalo?

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ups. Se opravičujem. Sedaj dela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Živjo, jaz bi prosila za vaš mail, kamor lahko pišem...lahko ga tudi vi pišete meni igor@fixie.si ...gre za interes sodelovanja,,,na lukazoja.si

    OdgovoriIzbriši