nedelja, 18. maj 2008

Še en teden do St. Poltna

En teden pred polovičnem Ironmanom smo šli še zadnjič na malo daljše kolo. Po polletnem izgnanstvu se nam je prvič pridružil svežeporočeni Ivo. Vendar pa nam vreme ni bilo naklonjeno, zato smo naredili le nekaj čez 50 kilometrov. Ker mi je največji cilj letos Celovec, bom ta teden kar normalno treniral, saj sem s svojimi poškodbami in boleznijo izgubil že preveč treninga. Na prejšnjih dveh polovičkah v Grazu sem bil že dva tedna prej ves na trnih. Letos pa smo v naš klub pridobili Lojzeta in s tem sem olajšan vseh organizacijskih težav. Nimam pojma kje se sploh gre v St. Polten, ne kje bomo spali, kdaj je briefing, kdaj se je treba prijaviti, tudi za opremo me ne skrbi preveč, saj mi je vestni Lojze poslal naslednji mail.


PLAVANJE



- tridres

- čip

- trak za čip 2x

- Polar pas

- plavalna očala 2x

- sprej za očala

- krema

- neopren

- BCAA 4 kom in enervitene sokec za pred štartom

- plavalna kapa 2x

- čepi za v ušesa


KOLO



- kolo

- čevlji

- nogavice

- bidoni

- rezervni tabular 2x

- čelada (tri) + navadna čelada

- kolesarska očala

- brisača

- pas za številko s številko 2x

- pumpa

- geli na kolesu 7 kom

- enervitene sokec 2 kom in BCAA 8 kom (mala vrečica za v dres)

- frutabele 2 kom


TEK



- superge

- nogavice

- kapa Ironman

- očala (tekaška)

- brisača

- bidon z iso napitkom

- BCAA 4x v kapi

- enervitene sokec 2x v kapi

- gel 2x v kapi

- krema za sončenje


OSTALO



- Sponke - recovery napitek

- Gensan hidrati - banane, frutabele, geli, banane, hrana (palčke...)

- Sol - rezervni tri dres, rezervne superge, kapa, očala…

- Isostar, napitki - Ice power, Ice power hot…

- Pumpa (velika) - vitamini, olje

- Hrana za dneve pred tekmo - črna elastika, siv lepilni trak, sponke

- Voda (2 kartona) - ortoza za meča, CEP nogavice?

- Rokavčki, nogavčki - kopalke, tek. dres…

- BCAA - navodila, dokumentacija, denar

- Vodni flumastri - oznake za tranzicijske vrečke



Naši aduti za St. Polten Medo, Ivo, Lojze



Lojze na duatlonu Brdo


Lojze in Schweinsteiger na Celje-Logarska




Lojze na Ironman Celovcu


Miha po polmaratonu Graz

Prej sem omenil naš klub. Ker je večina tekačev, triatloncev, kolesarjev v nekih klubih, smo se mi poimenovali AK Stražišče. Ne vem kdo se je to spomnil, nikjer nismo registrirani, imamo pa klub. V njem sta še Šamac in Miha, oba izkušena tekača. Če kdo hoče v klub, naj kontaktira Lojzeta, da izve kakšni so pogoji za včlanitev. Zdi se mi, da nekje v vsaj petih popitih pivih. Letos je v St. Poltnu prijavljenih več kot 60 Slovencev, med njim večina najboljših slovenskih triatloncev. Tako kot lansko leto bomo v našem baznem taboru sklenili stavo. Upam, da poraženci ne bodo isti kot v Grazu. Tam sva z Ivotam imela postavljen limit jaz petih ur, on pa pet ur in petdest minut. Ker sva ga presegla, sva morala naslednji dan preteči 10 kilometrov. Jaz sem jih pretekel v uri in dvajsetih minutah. Kot da bi tekel v rikverc. Letos bo stava drugačna. Vsak zase napove čas. Tisti, ki bo zgrešil največ (bodisi v plus ali minus) bo tekel 10 kilometrov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar