torek, 29. julij 2008

Celovec zadnjič

Med vsakimi pripravami na kakšno tekmo poslušam glasbo, ob kateri se kasneje vedno spomnim, za kaj je šlo. Pred Madžarsko Ceca, Beograd Riblja čorba, Graz Luis. Dober teden po Celovcu grem prvič tečt. Čeprav jih je večina proti, sam na tek vedno vzamem Ipod, Mp3,... Ko mi danes po dobrem km crkne, takoj obrnem. Med treningom me velikokrat mami skušnjava, da bi se obrnil. Pa ne morem. Sedaj si to lahko privoščim. Paše. Zvečer si vseeno zaželim glasbe iz Celovca. Letos je bil na vrsti Hari Mata Hari. Hm, kar srce mi poje. Spomini na Celovec, treninge, mravljinci. Takoj svinčnik v roke. Pa pisat. Ob poslušanju. Še bi šel na Ironmana. Bom šel!!! Zakaj? Ker je vse leto prej lepše, ker se rad zbudim , zaspim z mislijo na tekmo, ker, ker, ker, si to želim.
Čeprav sem imel letos na teku ogromno težav, pa sem jo kar dobro odnesel. Koleno, za katerega me je najbolj skrbelo, se je obnašalo perfektno. Odpadel mi je en noht, dva še bosta (dež, zaradi bolečin bolj čuden tek?), nekaj težav z mehurjem, to pa je tudi vse. Potegnil sem nekaj zaključkov. Moral bi več tečti, predvsem dolgih tekov. V celem letu sem več kot 15 km pretekel samo štirikrat, od 1. aprila do tekme sem pretekel 277 kilometrov (povprečno 19 na teden), kar se mi je na tekmi še kako poznalo. Na kolesu sem absolutno premalo jedel in pil. Telo mi je namreč začelo zavračati gele že po petem. Naslednjič moram jesti po planu, pa četudi na silo. Kot zadnje, pa sem malo podcenil tek. Ko sem prišel do teka, sem imel za čas pod 11 urami še 4 ure in 10 minut časa. Prepričan sem bil, da mi moj cilj ne more uiti. Kakšna napaka. Še nekaj kilometrov pred ciljem se ti lahko vse podre. Pa še dobre stvari. Plaval sem okoli 10 minut hitreje kot na Madžarskem. Zahvala gre predvsem približno 15 treningom s plavalno trenerko (malo mi je po St. Poltnu pomagal tudi Lojze). Kolo sem vozil 15 minut hitreje kot na Madžarskem, pa čeprav je proga v Celovcu s 1800 m višine bistveno težja (sem imel pa boljše kolo-Medo). Do drugega leta izboljšam tek, od Lojzeta vzamem še nekaj novih plavalnih gibov, od Medota kolo in to je to.

Tako spijo navijači

Kolo Dejana Patrčevića

Ni komentarjev:

Objavite komentar