torek, 8. julij 2008

Še 4 dni do Celovca

Zdaj pa res odštevam zadnje trenutke pred ''najdaljšim dnevom''. Vsaj tako ga imenujejo v več knjigah. Čeprav za tistih 10 procentov najboljših to ravno ne drži. Za tekmo porabijo 8 ur, 2 prej, 2 potem, pa je to to. Mi slabši pa vstanemo najkasneje ob petih (ker sva z Ivotam v Borovljah še prej), potem štartamo ob sedmih, pridemo v cilj nekje do 19 ure, potem pa preden prideš z masaže, po možnosti še z infuzije, pobereš vso opremo, nekaj poješ, če si še pri moči popiješ kakšno pivo in se vrneš v hotel zelo težko pred 23, 24 uro. Potem pa še obvezno premetavanje in zaradi dehidracije tresenje v postelji in 24 ur je naokrog.
Zadnji teden ne počnem skoraj ničesar več. Enkrat na kolo, enkrat tečt, enkrat plavat in to je to. Drugače pa probam čimveč počivat. Moti me, ker ne čutim še nobene napetosti. Do zdaj sem jo vedno, pa je bilo potem na tekmi vse v redu. Boli me začuda ne nič, razen na desni nogi imam manjše težave z zadnjo mišico, ter že nekaj časa z manjšima otrdlinama pod modi. Zdravnik je rekel, da ni nič posebnega, je le vnetje po moje neke žile. S tem imam težave le na kolesu, vendar bom sedaj kolesaril v kolesarskih hlačah, ki jih bom še malce podložil tako da ne bo problema.
Letos sem preplaval 68 kilometrov, pretekel 760 kilometrov, prekolesaril pa 2900 kilometrov. Plavanja in teka je toliko kot sem ga imel pred ironmanom v Nagyatadu, kolesa pa celo malce več, tako da pripravljen moram biti približno isto.
Pa še moji načrti:
  • plavanje 1:18
  • prva menjava 6
  • kolo 5:40
  • druga menjava 4
  • tek 3:45
Skupaj je to 10 ur 53 minut. Sedaj pa počitek, še enkrat delat, nato pa v Celovec. Idemo na more.

Ni komentarjev:

Objavite komentar