petek, 1. februar 2008

Januar

Prvi mesec treninga za Celovec je za mano. Pred Polironmanom v Grazu (konec maja) sem imel narejenih (od novega leta dalje) 41 kilometrov plavanja, 790 kilometrov kolesa in 500 kilometrov teka, pred Ironmanom na Madžarskem (konec avgusta) pa 74 kilometrov plavanja, 2750 kilometrov kolesa in 760 kilometrov teka. Ker se mi je takrat količina treninga zdela ravno pravšnja za dokaj lahko končanje obeh tekem, sem si isto količino zadal tudi letos. Ker pa je Celovec slaba dva meseca pred Madžarsko, je kilometrov na teden prišlo malce več. Če bi delal isto kilometrov kot za na Madžarsko bi jih moral narediti: plavanje 2,6km/teden, kolo 98km/teden in tek 27km/teden. Ker je januarja težje delati kolesarske treninge sem si zadal 60% kolesa (50km/teden), 140% teka (35km/teden) in 120% plavanja (2,6km/teden). Za razliko od lanskega leta pa se bom zaradi strahu pred poškodbami probal izogibati igranju tenisa (letos 0 ur v januarju, lansko leto 26 ur). Tako mi ostaja kljub več treninga več prostega časa (po tenisu še obvezna pijača)... družina srečna, pozna pa se tudi na kilometrih. V mesecu januarju imam preplavanih 26km, prekolesarjenih 309km in pretečenih 192km.

Ni komentarjev:

Objavite komentar