nedelja, 17. februar 2008

Komna

S Šlibarjem sva celo soboto urejala organizacijsko logistične težave, jih uspešno, vendar z ogromnimi težavami rešila in se ob 18.30 dobila Pri Savici.
Lahko pa bi to bila tudi pravljica. Najini prijazni ženički sta poskrbeli vsaka za enega palčka, ostale pa sva razvozila k babicam. Ker sva Pri Savici zaman čakala na konja, sva se kar peš zakadila v breg in po dobri uri in pol vstopila v Grad na Komni, kjer sta prijazni kralj Aleš in njegova prelestna kraljična Bojana organizirala kraljevi bal. Pijača je tekla v potokih, mize so se šibile pod težo slastne hrane in kar naenkrat so naše glave postale pretežke. Takrat nastopi hudobni kraljevič Grega, ki Hubertu ( Šparovcu ), mojemu oporodi Mihu in meni ni pustil zaspati. Zato sem se še zarana preko Planine na Kraju, kjer mi je prijazna kmetica dala kos kruha in malce kislega mleka odpravil do Bogatina, da bi našel bajne zaklade, ki jih je tam zgoraj iskal že nesrečni trentarski lovec iz Zgodbe o Zlatorogu. Zaklada kajpak nisem našel, zato sem se hitro odpravil nazaj na Jesenice, kjer sem rešil mojo ženičko in našega palčka in ju odpeljal v naš skromni domek. In z ženo bova srečno živela še mnogo let..., oziroma do drugega tedna, ko bo spet treba v hribe.


Moj oporoda

Kralj in kraljična


Gostija

Planina na Kraju

Krn

Mahavšček ali Veliki Bogatin


Očak

Nekaj

Nekaj

Nekaj

Zofka odhaja iz bolnišnice


Ni komentarjev:

Objavite komentar