ponedeljek, 13. oktober 2008

Trening po dolgem času

Od Celovca do danes sem šel enkrat tečt okoli Brda, enkrat s kolesom do morja, plaval sem pa samo doma v banji. Od avgusta do danes imam sicer 63 ur tenisa, kar kaže da se mi je triatlon kar malce zagravžal. Superge sem komaj še našel, na kolo sem se spomnil samo takrat, ko mi ga je Petra hotela prisilno deložirati : ''Na sobno kolo se nisi usedel že tri mesece. Daj ga ven iz dnevne, da bo prostor za kakšen lep fikus ali fuksijo!!!!''. Danes sem se končno zopet odpravil do Brda. Najprej sem odtekel 3 kilometre čisto počasi, da sploh vidim, če znam tečti, nato pa krog okoli Brda. 9,8 kilometra v 43:36, kar pomeni tempo 4:26, povprečni utrip 142. Zatem sem odtekel še kilometer počasi, nato pa za nagrado odšel še v bazen. 2 kilometra, 400 ogrevanje, 2x 500 m, 6x100m. Če mi bo v naslednjem tednu uspelo iti še kdaj tečt bom šel v Ljubljano na polmaraton, ter nato upam še v Palmanovo, drugače pa tenis, tenis, dokler si ne bom zopet zaželel triatlona. Družina upa, da čim pozneje. Čeprav če bi seštela teniške ure bi videla, da sem za triatlon porabil pol manj časa.

4 komentarji:

  1. Oj, kaj če bi šel enkrat tečt samo zaradi tega, da greš tečt, da se sprostiš in se maš fajn. In ne zaradi 9,8 km v 43:36, 2x500, 6x100, 63 ur tega in onega, ogljikovi hidrati gor in dol, geli notr in ven, tabletke sem in tja, utrip plus in minus.
    Sej si po moje bolj utrujen od podatkov in statistike, kot od samega teka. In kako je blo tečt okoli Brda?

    OdgovoriIzbriši
  2. Sploh ne vem kaj ti je skoz. Kot da ti kaj hočem? Če se maš ti fino, ko delaš ( ne vem kaj delaš ), delaj še naprej to kar ti je fino, mene pa pusti pri miru. Če mi slučajno dovoliš, da grem še kdaj na triatlon, potem je kdaj treba tečt 9,....km v .... al maš recept, kako malo tekam okoli pa bom triatlon naredil. Al to ne smem početi, ker...? Sploh mi pa ni jasno od kje ti ideja kako se jaz sprostim. Če smo vsi po istmu vzorcu, napiš knjigo, pa bo uspešnica. Ne vem zakva bi šu kar tako tečt. A tako se sprostim? Ne vem, bom probal (čeprav ko grem kdaj počasi peš na Šmarjetno, se mi zdi, da ni nič od sproščenosti). Plus da ti še jaz malo zatežim. Nisi še probal triatlona. Mogoče bi bil pa potem ti bolj sproščen, pa ti ne bi bilo potrebno drugim govoriti kaj početi. Saj ne veš...

    OdgovoriIzbriši
  3. one big happy family :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja pa res je family. pa tut happy. To je moj bratranec. Se odlično razumeva, sam proti raznim tekmovanjam se že nekaj let bori. Ne vem zakva.

    OdgovoriIzbriši