torek, 23. december 2008

Sedlo Belščica

Najprej smo za start določili 4. uro zjutraj, ker bi moral francoski alpinist Luksi ob 9. uri v službo. Nato zaradi njegove odpovedi odhod prestavili na pol deveto, iz Kranja pa smo odšli ob 11:30. To je treba vzeti v zakup kadar se smuča s katerim od Šparovcev. Čez Ljubelj do Bodentala. Tam srečava dva izkušena turna smučarja, ki nama povesta, da ni nevarnosti plazov, kar naju je tudi najbolj skrbelo. Zraven pa še:''Ni tako dobro, vendar zmeraj je bolje iti kot ne.'' In še:''Ni zaključene ture brez piva.'' In ker so starejši pametnejši, sva se držala njunega predloga. Prve pol ure hodiva skozi gozd, na začetku celo po tekaški progi. Potem pa se skoraj zaletiva v Vrtačo in pravi hribi so pred nama. Čeprav nama je Škarja svetoval srenače, pa jih nisva vzela. In to se nama je maščevalo. Od sedaj Škarjo poslušava. Na začetku je še kar šlo potem pa je začelo zdrsavati. Zato dava smuče dol, jaz pa nazaj gor še preden je Šparovec sploh začel hoditi. Preveč se je ugrezalo. Nato je nekaj časa še kar šlo, na koncu pa spet težave. En korak, zdrs, pa zopet zdrs in tako naprej. Za znoret. Spet dava smuče dol, pa zopet gazit. Sva se kar namatrala. Na vrhu pa nama je vse poplačano. Prvič tukaj, pa ne zadnjič. Fantastika. Malce pavze, še več skrivanja pred vetrom, nato pa nazaj. Na vrhu trdo, odlično za smučati, potem v srednjem delu pršič, spodaj pa vse razrito od plazov. Rodeo. Nato pa še skozi gozd, na pivo in doma sva.

Opis: Čez Ljubelj, pri tabli za Bodental levo, nekaj kilometrov do zadnje hiše (tudi gostilna) v dolini Poden/Bodental. Nato pa po tekaški progi do Mlaki, desno skozi gozd do krnice pod severno steno Vrtače, od tam pa se že vse vidi. Do vrha sva potrebovala 2:15 uri.

3 komentarji:

1. Super fotke, mogoče bi bilo dobro, da bi jih prej malo zmanjšal, ker jih je potem lažje pregledovati. Sploh zadnja je fantastična. Tale tura res izgleda dobro. Komaj čakam.

2. Kakšen si imel pa pulz ?

3. Blaško, ne ga srat. Nimam več pulzmetra od kar me je Aleš nadrl.