torek, 2. december 2008

Vraščen noht-upam, da zadnjič

V soboto zjutraj sem se namesto na kakšno smučanje odpravil v Bolnico Jesenice. Tam sem bil dogovorjen za poseg na palcu desne noge. Kot ponavadi sem bil založen s skladovnico časopisov, tremi knjigami. Vendar pa se časi spreminjajo. Že takoj so me iz sprejemne pisarne poslali v operacijsko. Do sedaj je bilo vedno potrebno čakati po več ur. Na mizo, obleko dol, tri injekcije v prst, nato pa čakanje da anestezija prime. Nohta se mi tukaj niti dotakne ne, saj je problem ob njem. Ven mi pobere nekaj odvečnih stvari, počisti in to je to. Ker sta obe, kirurginja in sestra zelo prijazni, ju poprosim, da mi pogledata še levo nogo. Tudi ta me boli že dobro leto, vendar so me zdravniki vedno odslavljali z odgovorom, da je najprej treba pozdraviti desno nogo. Kirurginja predlaga operacijo tudi na tej nogi, vendar čez nekaj tednov. Toda sedaj se ne dam. Najbolje, da sedaj ležim teden dni zaradi desne noge, potem še kakšen teden ne morem nič početi, nato pa še enkrat. Ni šans. Prepričam ju (hvala jima) in še enkrat isti postopek. Nato pa domov, kjer me za nekaj dni čaka postelja. Do sedaj me je po vsaki operaciji prst bolel približno 4 dni in to zelo zelo. Ker sta sedaj oba prsta ''odrezana'' , upam da se bo bolečina porazdelila. Vendar se ne. Do danes me desna ''bolna'' noga čisto nič ne boli, pa tudi leva ''zdrava'' noga mi ne povzroča kakšnih posebnih problemov. Resnično bolelo je le tisti dan po operaciji. Pa niti ni bolečina, bolj kot bi te nekaj močno peklo. Sedaj, po štirih dneh tudi že kar lepo hodim, bolj po petah, a gre. Noge se že namakajo v kamilicah. Še nekaj dni pa bo. Upam, da sedaj res.



8 komentarjev:

  1. ufffffffff....tudi jaz ti želim, da je zadnjič...pozdravi se čimprej, pa lep pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala.Bo, bo. Danes sem se z eno psihično močnejšo zdravnico pogovoril,pa se mi zdi da zdaj bo pa dobro. Ker po prejšnjih posegih me je prst bolel še dober teden.Zelo. Za znoret. Pa potem malo manj do naslednjega posega. Sedaj pa me ne boli. Iz tega sklepam,da sedaj je dobro, prej sem šel pa iz bolnišnice še ne pozdravljen. Lahko pa da se motim.

    OdgovoriIzbriši
  3. ...verjemi v to, da se ne motiš;)...sicer pa za nas ''športnike'' je po mojem mnenju največja bolečina prisilni počitek..no, vsaj zame;))))

    OdgovoriIzbriši
  4. saj bom pa zdaj, dokler se ne pocel, k teb na aerobiko hodu. Če me ne bo pol kak medved preganjal po Kranju

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahahahaha...lump medvedov se je zagovoril;)Mi je všeč tvoj blog...ja ti kar pridi, saj sem navajena fantov na aerobiki, ob ponedeljkih mam itak košarkaše, včeraj se je pa puncam pridružil en difovc, so ga bile full vesele...kondicijo maš, tko da boš tempo že držal...če si pa upaš, bom pa videla;)

    OdgovoriIzbriši
  6. hojla!
    te lahko prosim, če poveš ali imaš zdaj mir z nohti. namreč imam isti problem že 3 mesece, me tako boli in grem vrjetno na operacijo, ampak me je strah, da ne bo nič boljše.
    Hvala, Ksenija

    OdgovoriIzbriši
  7. Komot povem.Ćeprav bi bilo mogoče lažji če me pokličeš 040853374, al pa mi mail pošlješ na edo@svashta.com. drugač pa pr strani si poglej pod bolezni so vse težave z nohti, pa maš not mal več

    OdgovoriIzbriši